Week 22 Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kitty Schooneveld - WaarBenJij.nu Week 22 Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kitty Schooneveld - WaarBenJij.nu

Week 22 Curacao

Door: Kitty van Schooneveld

Blijf op de hoogte en volg Kitty

12 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Beste lezers,

Deze week stond vooral in het teken van de studie.
Vanavond heb ik om zes uur (deze tijd) tentamen Privaatrecht. Verder moeten we vandaag verslagen inleveren.

Afgelopen week ben ik overdag met name met de studie bezig geweest.

Dinsdagavond ben ik met een heel aantal meiden van het huis naar de film Gooische vrouwen geweest, echt heel erg leuk!

Woensdagavond had ik met Chia en een nieuw huisgenootje Melissa een boer zoekt vrouw avondje gehad. We hebben de Reünie en de eerste aflevering teruggekeken.

Vrijdagavond ben ik uit eten geweest met Vera en Ingrid bij restaurant de Tropen. Heel gezellig en heel lekker!

Zondag overdag heb ik voor het sinds 22 weken echt naar de televisie gekeken. Hier op het complex hebben we een televisie die Nederland 1, 2 en 3 kan ontvangen. We konden Boer Zoekt Vrouw dus tegelijkertijd met Nederland kijken alleen hier om 15.20 uur.

De overige avonden heb ik vooral gezellig met huisgenoten gezeten.

Na deze dag, zal mijn verblijf op Curaçao vooral nog bestaan uit leuke dingen doen en de beoordelingen/cijfers afwachten van 1 tentamen en 4 verslagen.

Dit was alweer mijn enalaatste reisverslag vanaf Curaçao. Nog 9 dagen en dan zal ik weer ervaren hoe temperaturen onder de 20 graden zijn. Hier alleen maar 'kou' ervaren als ergens airco was. Ik ben benieuwd hoe ik dat na zo'n lange tijd in de warmte zal ervaren.

Nog een fijne week iedereen en tot volgende week!

  • 12 Januari 2015 - 17:58

    Martha:

    Moi Kitty

    Jeetje 9 dagen maar meer. De tijd is echt gevlogen.
    Hoop dat de cijfers waar op je wacht goed zijn.
    Hier is het volop herfst. Veel regen en wind.
    Hopelijk is het weer wat beter geworden als je terug bent in
    Nederland.
    Wens je nog een hele fijne week.

    Gr. Martha

















  • 12 Januari 2015 - 18:40

    Greetje:

    Hoi kitty
    9 dagen jeetje wat snel alweer
    Ja warm is het hier niet.
    Het stormt hier al wat dagen
    Nu hopen op goede cijfers
    Je kunt en elk geval terug kijken op een
    Mooi en met veel ervaring van je reis
    Liefs van Greetje

  • 14 Januari 2015 - 18:43

    Papa:

    Hoi Kitty,
    tot gauw ziens.
    kuz pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kitty

Hoiii, Ik ben Kitty van Schooneveld 22 jaar oud. Ik ben vierdejaars studente van de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Hanzehogeschool in Groningen. Voor ruim vijf maanden verblijf ik voor mijn minor 'werken met gezinnen' op Curacao. Deze minor ga ik volgen aan de UOC (University of Curacao). Op 13 augustus 2014 om 9.50 uur vertrek ik vanaf Schiphol met vijf medestudenten van de Hanzehogeschool Groningen naar Hato (vliegveld) Curacao. Op 21 januari 2015 om 7.15 uur zullen we weer aankomen op Schiphol. In de tussentijd zal ik wekelijks een blog schrijven om mijn belevenissen met jullie als lezers te delen.

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 20185

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Studie Curacao

Landen bezocht: