Week 12 Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kitty Schooneveld - WaarBenJij.nu Week 12 Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kitty Schooneveld - WaarBenJij.nu

Week 12 Curacao

Door: Kitty van Schooneveld

Blijf op de hoogte en volg Kitty

03 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Bon dia (goedemorgen),

Maandagavond hadden we het eerste nieuwe vak van het nieuwe blok. 'Privaatrecht'. Tijdens de opleiding in Nederland heb ik nog nooit echt een vak gehad dat met rechten te maken had. Daarom lijkt dit me nu wel erg interessant.
Verder ben ik tot en met woensdag nog druk bezig geweest met het schrijven van een adviesbrief voor het vak familymediation. Deze hebben we ingeleverd en dat was het laatste dat we nog moesten doen ter afronding van dit eerste blok. Donderdag heerlijk relaxt gelegen op een luchtbedje in het zwembad en nog weer flink verkleurd. Dat bruine kleurtje zit er nu wel goed op. Donderdagavond moesten we nog naar school voor het vak debatteren.

Vrijdag ben ik samen met Loes, Juliët en Mariët naar het strand Kleine Knip geweest. Het was er heerlijk rustig en ik vond het een erg mooi strand. Vrijdagavond was het tijd voor Halloweenparty in Discotheek Bermuda. We hadden niet echt een outfit, maar ik ging in de kleuren van Halloween: zwart, wit en oranje. Verder flink zwarte ogen. Ik vond het een erg goed en leuk feestje met een goede dj. Tijdens dat feest was de helft ongeveer 'normaal' en de andere helft was geschminkt/in outfit.

Zaterdagochtend werd de auto van Erwin en mij gebracht. Deze auto heb ik nu voor de hele maand voor mezelf en voor de tijd dat Erwin hier is.
's Middags ben ik samen met Vera, Anouk en een vriendin van Anouk uit Nederland, Sanne. Gaan zwemmen bij Kokomo beach. We gingen met drie auto's heen en later bracht Loes nog de vierde. Drie auto's lieten we daar staan en we gingen in mijn auto weer terug. 's Avonds zouden we namelijk met de Locobus gebracht worden bij Kokomo beach waar een gigantisch feest zou worden gehouden. Maar eerst terug naar huis. Ik heb vervolgens samen met Juliët boodschappen gedaan en we hebben samen gezellig/romantisch gebarbecued in de pan. Het was heerlijk1 Daarna klaar maken en om half 11 haalde de locobus ons op. Muziek en lampen in de bus en we werden een uur over het eiland gereden en vervolgens afgezet bij Kokomo beach.
Het was tijd voor Dimitri Vegas & Like Mike. De nummer 2 dj's van de wereld. Het was echt een fantastisch feest waar we op een paar na met het hele huis naar toe gingen. Iedereen had overdag auto's gedropt bij Kokomo beach.
Ik vond het echt super leuk en de muziek vond ik helemaal geweldig! We zijn dan ook flink uit ons dak gegaan.
Bij thuiskomst nog even afgekoeld in het zwembad en vervolgens om vijf uur slapen.
Zondag was ik echt hartstikke moe. Twee dagen achter elkaar laat op bed en iedere keer ben ik vroeg wakker. Anouk, Sanne, Juliët, Maaike en ik besloten om te gaan zwemmen bij Saint Tropez. Een zwembad met prachtig uitzicht op zee en heerlijk liggende bedjes. Hier lekker gezwommen en geslapen op zo'n lekker bedje. 's Avonds heel lang gezellig gezeten en gegeten bij de Mac Donalds met Ellen, Ingrid en Vera. Daarna Expeditie Robinson teruggekeken.

Het was een erg leuke week!

Te otro Siman!

Ayoo!!

Ps. Nog vier dagen en dan komt Erwin hier.... !!!!! Ongelooflijk veel zin in!!!! Mijn volgende reisverslag zal ik dan ook schrijven terwijl Erwin bij me is... :D

  • 03 November 2014 - 16:54

    Martha:

    Hallo Kitty

    Nog steeds geen heimwee naar ons herfstachtig nederland?
    Wat fijn dat Erwin naar je toe komt.
    Kan me voorstellen dat je er ongelooflijk veel zin in hebt.
    Vandaag hier de adrillen markt in Winschoten. Ben niet geweest.
    Druk bezig om hier in huis de boel aan de kant te maken. Moet ook zo af en toe
    eens gebeuren he?
    Zaterdag gaan we vanuit de blanckenborg naar Den Haag om actie te voeren tegen alle
    plannen die ze hebben wat betreft de zorg. Duim maar even voor ons.
    Wens je een hele fijne week.

    Groetjes vanuit Bellingwolde.



  • 03 November 2014 - 21:53

    Papa:

    Sonja en ik zijn vandaag even op de Adrillen geweest.
    Was erg gezellig. Maar op sommige momenten was er geen doorkomen aan.
    Het was er zo druk.
    Fijn voor jou dat Erwin eindelijk komt.
    Kun je er samen een fijne tijd van maken.
    Het weer werkt daar wel mee.
    Hier wordt het langzaam aan toch wel herfstig. Hoewel 1 november het toch 20 graden werd.
    Je moet de hartelijke groeten van tante Annie hebben. Ik heb haar namens jou gefeliciteerd.
    vond ze erg leuk dat je aan haar dacht.
    Verder krijg je ook de hartelijke groeten van Thijs en Rosalie en van Rietje.
    Kuz pa

  • 04 November 2014 - 10:54

    Addo:

    Hoi Kitty,

    wat is het toch weer leuk om te lezen dat je je zo vermaakt tussen de loodzware lessen door.
    Je moet ook niet teveel vertellen, anders blijft er straks niks meer over als je terug bent.
    Wat leuk dat Erwin zo komt. Ik wens jullie een hele fijne tijd samen.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kitty

Hoiii, Ik ben Kitty van Schooneveld 22 jaar oud. Ik ben vierdejaars studente van de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan de Hanzehogeschool in Groningen. Voor ruim vijf maanden verblijf ik voor mijn minor 'werken met gezinnen' op Curacao. Deze minor ga ik volgen aan de UOC (University of Curacao). Op 13 augustus 2014 om 9.50 uur vertrek ik vanaf Schiphol met vijf medestudenten van de Hanzehogeschool Groningen naar Hato (vliegveld) Curacao. Op 21 januari 2015 om 7.15 uur zullen we weer aankomen op Schiphol. In de tussentijd zal ik wekelijks een blog schrijven om mijn belevenissen met jullie als lezers te delen.

Actief sinds 12 Aug. 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 20225

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Studie Curacao

Landen bezocht: